Tjej träffen..



Alla tjejerna kom hem till mig och vi satt och pratade, och drack gott innan vi skulle till resturangen. det var jätte trevligt. Jag har ju inte umgåtts med några av tjejerna innan. så det var trevligt att lära känna nya människor och prata lite av varje.



Mirri med sin syster, puss på dig vännen



väl på resturangen så hade vi även där mycket trevligt. och shit vad maten var god. vi satt vid väsby station en av alla resturanger där. Jag åt risotto med kyckling och det smälte i munnen..mums...
Vi satt och njöt nog av att få komma hemifrån för en stund iaf.=)

En toppen kväll, tack alla tjejer för en trevlig kväll, jag hade jätte roligt.

Mina vänner
Postat av: soffie

va roligt och mysigt ni hade.Kul att lära känna nytt folk!

så härligt att bara vara med tjejerna ibland:)

svar:vi bor i Karlstad och jag lägger alla pengar jag kan så vi kommer iväg utomlands en eller två gånger/år.

ha en mysig ny vecka å hoppas den går jättefort för på tisdag veckan därpå så ska vi ju sitta i solen både ni och vi:)

2011-02-20 @ 16:27:06
URL: http://soffie69.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0