Res feber??

jo jag får alltid resfeber, faktiskt. jag blir jätte nervös, ont i magen, tänker om man har allting redo, tittar om man har allting. Och fortfarande vet vi inte vår res rutt ännu, jo vi vet vart vi ska de första veckorna men sen då? alla frågar vart ska ni??
ja jo svarar jag då..hahaahahha
nä men det finns ett par öar som vi vill utforska
en är vid gränsen till burma,

koh phayam det verkar vara ett jätte lugnt o mysig ö. det är lite vår stil=)
* Koh kho kao där kommer elvis kusiner att vara så vi tänkte åka dit vi med, och hälsa på=)
* Khao Lak det är nära till ön koh kho kao, så vi kommer nog vara där o äta middag sen över till ön igen. men vi kanske hittar ett fint ställe att bo på även där, vi får se!
* Koh Jum/koh Pu en lten ö, vi har varit där tidigare och vi kommer ev att åka tillbaka.
* koh tao vill jag åka tillbaka, men det ligger andra sidan av landet så vi får se om vi hinner dit, hoppas, hoppas...

ja sen vet vi inte. Vi kanske inte trivs på dessa nya öar då får vi åka vidare mot nya äventyr...

ehm, ja det är bara några dagar kvar tills vi åker. Jag kommer att blogga om vår resa, och sen kommer jag ev skriva på backpacking.se
sök efter ElvisMamma, på direktsök! där kanske ni ser vår resa med gästinlägg med mera...


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0