Min mormor

en dikt tillägnad till min mormor som fyller år idag, man ska aldrig avslöja kvinnans ålder;)
 Min mormor har alltid stöttat mig, hjälpt mig om det har varit något, man har alltid kunna ringa till henne och pratat ut, min mormor kommer med så bra svar, hon är en god lyssnare.


jag avgudar min mormor, hon ger så mycket kärlek och tänker på allt o alla utan sig själv i första hand!


Du är min renaste tröst

Du är min renaste tröst

Du är mitt fastaste skydd,

du är det bästa jag har,

ty intet gör ont som du

Nej intet gör ont som du,

Du svider som is och eld

du skär som ett stål min själ

du är det bästa jag har

 

av: Karin Boye


momo älskar fjärilar och färgen lila=)










Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0