Lilla nisse..

Vi har lämnat kissarna nu hos deras extra mamma, nisse har aldrig tyckt om buren, och att åka bil, vi har alla trauma efter nisses rädsla efter alla dessa år. men nu var vi väl förbereda minsann. vi köpte hans favorit godis, och gissa vad det är? jo kalkon pålägg...och godis hade vi med oss. nisse fick ett koppel på sig jag och han gick in först i bilen och satte oss ned. och myste. jag klappade honom hela tiden. men sen när vår andra katt liona kom in med buren och pep, då blev han lite skraj. men det gick jätte bra. och hela resan var nisse så snäll. det gick så lätt för en gångs skull och nisse behövde inte vara så rädd, det har varit så synd om honom.
det är tomt här hemma utan kissarna och elvis. elvis är hos farmor o farfar...

Jag hörde att det gick jätte bra. elvis åt o åt jätte mycket mat. och svärmor sa att elvis hade klättrat i soffan idag igen då sa hon till elvis vem är det som bor här? farmor hade elvis svarat, och då sa svärmor vem är det då som bestämmer? elvis sa: elvis bestämmer;)


Mina vänner
Postat av: Nilla

Så skönt att det gick bra med Nisse. Här har det också gått bra. Elvis har sovit hela natten. Nu har vi ätit frukost. Vi kommer och lämnar tillbaks honom om några timmar.

Kram

2011-02-27 @ 09:36:39
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0