Ks besök!

vi åkte tidigt jag o Elvis för att åka till KS, jag misstänkte väl att bussn skulle ev komma försent så vi tog en tidigare buss för att hinna tåget i lugn o ro. rätt! Elvis hann gå helt själv till bussen utan stress, väl vid tåget så hade han bajsat så det var bara in på toa o byta. o det gjordes i lugn o ro..börjar lära mig att inte stressa, hahahah
annars har jag varit den mest stressade personen som finns...
vi tog bussen från sollentuna o det gick så bra så.
 Och väl vid ks också. Sambo D kom o mötte upp oss.
Det gick så bra hos doktorn. hon är så bra! Elvis pratar meningar vilket är bara bra. Elvis är nyfiken, och det går framåt med elvis utveckling. han har ju trotts sa jag, det är väl ett tecken på att allt är bra sa jag hahaha, jo visst sa hon...
Elvis ska ta en röntgen i ögonen för att se hur det står till där inne i ögonen som jag berättade i ett annat inlägg och att ögon doktorn hade hittat något som hon ville att det skulle kollas upp. Och det är ju lika bra att de får ta en titt i ögonen för det är ingen som riktigt vet hur egentligen hans ögon ser ut där inne...
Det sker under narkos men det är väl om några månader.
Och sen tog elvis blodprov för sköldkötteln för att det kan påverkas av ögonen. men hon trodde inte att det var något fel men ifall att.

Elvis var så glad, han pratade o pratade med allt o alla, en social liten kille jag har...

Ja vad mer inget mera, ett positivt besök idag. skönt!

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0