instängd!

jag känner helt instängd alltså, jag har energi o den vill komma ut o göra saker. men gu vad jag tjatar om denna dumma lugninflammation, men det kom som en chock för mig att jag just har det. ja men nu har man suttit här hemma i flera dagar till vilken nytta liksom? jag hostar o hostar den försvinner ju inte. och vadå ta det lugnt i 10 dagar o vila va menas med det? vila i hela 10 dagar men alltså...
nu har jag suttit här o då ska jag sitta här i 5  dagar till? jag har saker inplanerade denna vecka som jag inte får boka om, speciellt elvis botox behalndling, vad göra??

vi får väl se....jag smittar ju inte längre jag har ju ätit medecin i några dagar. men det är väl att denna vila som måste vilas...
promenader jo visst kan jag gå på promenader men det har inte varit tillfälle för det. kanske imorn...
det kanske är på bättrings vägen eftersom jag har från liggläge till sitt läge, och målat med elvis osv. jag har inte sovit lika mycket idag, och jag orkar kolla på datorn lite...

men nog tjatat om detta, förhoppningsvis blir jag bättre snart för thailand måste vi till, vi behöver det. och thailand väntar oss=) elvis vill simma! så det så!!!

så dumma dumma sjukdomar svisch bort, sim salabim...tjoff...borta!!!




jag villl träffa mina vänner, min mamma, min momo, så det så...längtar ihjäl efter dem!!!!


Mina vänner
Postat av: Kusin-Carro

Hej fina Erika! Stackars dig som är sjuk, krya på dig! Tack så hemsk mycket för de kanonfina kläderna till Silas! Jag ska fota så fort han växer i dom! Vi kommer ju förmodligen upp i maj, då får vi ses! KRAM

2011-02-14 @ 12:32:52

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0