doktors order!

hej hej, ja men alltså jag har ju haft influensa i några dagar...feberfri kanske 3. men känt mig lite krasslig ändå och som jag hostar inge roligt. jag kan inte somna om nätterna för jag är så hostig. jag tänkte väl, det kanske är slemhosta?
kanske gå ner till apoteket o köpa host medecin.
men min vän har tjatat på mig att jag måste gå till läkarn jaja säger jag det är ingen fara, du går ju till doktorn för vad som;)

jag tänkte till och med jobba idag, men jag ringde mig sjuk igår. så tänkte jag ok nu går vi till farbror doktor så får vi se vad han säger. typ inget fel på dig ta host medecin...eller varför kommer du hit mm.

men han tog det väldigt allvarligt, han lyssnade på mina lugnor, hm sa han....har du astma frågade han? njae alltså bara när jag var liten. ok sa han antingen är det astma eller lugninflammation du ska få göra ett astmatest.

jag gjorde ett men jag blev ju inte bättre av den inte, då tog man ett blodprov. Han ville verkligen inte bli av med mig, toppen läkare. jo det visade sig vara lugninflammation....

mmmm...så vila vila vila vila 10 dagar...åh jobbigt jag som har lite energi o vill jobba...jobba jobba!!!!

åhhhh irrriiiiiiiiiiteeerannndeeeeeee..vill vara friiiiiiiiiisk..o jag vill absolut inte smitta min prins men det kanske jag redan har gjort då ra...??


Mina vänner
Postat av: Nilla

Tur du kom iväg till doktorn. Och vilken bra doktor då! :o)

2011-02-09 @ 16:19:34
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0