Dessa dagar....

Fredag: idag måste vi handla lite kattmat, kattgodis osv
            Köpa Sambo Ds astma medecin
            Köpa ett par jätte bra solglasögon till Elvis
            Vi måste till sväris och skriva ut biljetterna, får vi det sväris???
            Vi måste kolla upp efter hotell i Bangkok också,
             för vi stannar nog där någon natt eller två.


Lördag: Packa, packa, packa, packa
            Lämna våra kissar till deras
             extra mamma veronica.
             hon har tagit hand om dem nästan
            varje resa vi har gjort det uppskattar vi enormt.
            Man kan ju undra hur det går för nisse,
            för att han vill inte vara i bur och han är så rädd. 
            vi har lite planer  på hur vi kan göra.
             ja vi får väl se hur det går aja aja.
            
Söndag: hej då fika med vänner o familj,
              vi har det som traditation;) 
              Sambo D jobbar kväll/natt
               så det gäller att altt är färdigt till måndag...

Måndag: jag slutar kl 13 på jobbet,
               hem o packa det sista kanske?
              ja sen åker vi=)=)=)=)

Jag resfeber hhahahaha skojar ni jag har så ont i magen av allt o nervös o ja resfeber, det har jag alltid när vi ska åka någonstans....tänk om jag har glömt något jätte jätte viktigt????


            

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0