alla hjärtans dag!

jag tycker det är lite väl överdrivet med alla hjärtans dag, kan man inte visa sin kärlek för sin älskade varje dag eller ge uppmuntran o tacksamhet att man har varandra varje dag??
behövs det en dag för att visa det som denna??
o alla blommor o alla saker är extremt dyra just idag...bara för att affärena ska gå i vinst...men visst man kan göra något hemma gjort också=) jaja bort med negativiteten. för som sagt det är ju trots allt kärlekens dag som någon har bestämt.

men jag vill uppvakta mina nära o kära ändå och vill säga att jag är glad att ni finns, det vet ni ändå;)
jag älskar min familj, älskar min sambo D o min son men det säger jag också typ varje dag;) redan...
hihihihih=)



Mina vänner
Postat av: Nilla

Kram till er alla tre!

2011-02-14 @ 22:46:55
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0