Elvisen dålig

stress eller??
upp tidigt, typ 5 imorse, klä på mig, klä på en trött elvis, packa skötväskan, så kom ja på shit ja kommer inte in till förrådet åhhhh har ingen vagn till elvisen..
sen såg ja elvis gamla vagn under  trappan,hm...
hjulen är typ halv fulla, o ingen sitt dyna..ja de måste gå.
springa till min kära mirri, lämna elvis där.
åka till jobbet o var där kl 7.
mirri ringer vid 12 o säger att elvisen kräks. sambo D går o hämtar hem honom. o nu ligger han här o är inte densamme elvis.
suck...
sjuk, vi hinner knappt landa innan han blir dålig.
han har ont i rumpan o kräks.
sötnosen


Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh...farmors lilla gullis. Puss

2011-04-07 @ 18:39:13
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0