Vår påsk



En härlig bild på oss, syskonen o elvis som tar på mobbos ör snibb hihihhiih



Här njuter jag för fullt. så härligt med våren....
jag drack bara två glas vin o en öl sen somnande jag på soffan hahaha, snacka om trött...



Goda förrätt, räkor, ägg, o lax mums=)



Grill master



Elvis letar efter påskäggen, han förstod inte riktigt innebörden. Elvis visste inte vad han skulle leta efter, så vi fick guida lite. men elvis tyckte det var roligt. Mera påskägg?? sa han




Ett påskägg i trädet, hur hamnade den där??=)



Här är elvis verktygs bälte, med en riktigt barn hammare o måttstock o ja va heter skruv någoting..hahah
Elvis blev riktig glad för sina saker.



Mys mys....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilken trevlig påsk ni hade.

2011-04-26 @ 20:13:44
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0