Solsken..

Här är det underbart väder, men man kan inte riktigt njuta av den just nu iaf.
för jag är så trött så det finns inte ord till, elvis har varit uppe till o från inatt, hosta, förskylningsastma, lite kräk slem...ja ingen roligt natt/morgon.
O elvis ville inte sova mer,m så vi vaknade ca 6:30 inge roligt alls.
Men för att elvis är sjuk måste ja säga att han äter väldigt bra. Det är väl första gången. Han har ätit 3 knäcke mackor o ca 1 1/2 dl nyponsoppa. helt otroligt.
Annars måste man tvinga i honom dricka.
Men så fort vi är i sverige ska manbörja med astma masken, i thailand behövdes den inte minsann. ska ta o flyttadit ändå;)
nä skämt, men just nu vill ja det. för elvis skull. han mådde så bra där nere. förvånadsvärt bra. vi hade ju halva apoteket med oss men inget behövdes att annvända, så skönt.
men vi får väl se hur det går idag, om det blir bättre snart. vill kunna njuta lite av min lediga helg.
ha de så bra i solskenet.

Bjuder på en bild då elvis njuter av solen i thaialnd..=)



Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilken underbar bild på Elvis. Men så tråkigt att han ska bli dålig på en gång.

Kram

2011-04-08 @ 17:10:55
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0