lite av varje...

ja alltså jag går som en zombie just nu så trött...
jobba hela veckan blir det, och planeringsdagar.
i så ska man pussa o krama sina prinsar...
och mitt i allt så går min mobil sönder, fattar noll. den har slutat att fungera. och det gjorde den hemma hos min svägerska vi, jag o levis sov där inatt för vi behövde någon som tar elvis till dagis idag, och jag passade på att sova där jag med för att gosa med min prins. då pajade den. men som tur så hade malena ett extra mobil men ett stort men...
jag hör inte när det ringer, åh irrri eller vad? några som har ringt men jag hör inte. och det måste jag ju göra, kan inte missa några samtal denna vecka. för ja jag behöver ha kontakt med vissa....
ja o i den lånade mobilen så har inte jag alla nr som jag måste ha irrriiiii...jag har inte sparat på mitt sim kort eller ja va det heter...;)
ni får ringa mig...
ja o då hade vi här hemma en gammal gammal nokia åhhhh o ingen kamera o ja ingen musik...så irriterande..jag måste ha en ny, men vet inte vad??
vet ni någon bra???
men måste sova nu, som tur va skrev jag upp mina kollegors nr på ett papper så nu har jag dem i den här gamla skit mobilen, bra att ha till imorn det är planeringsdag någonstans i märsta...
yes nu drar jag o sover...
behöver min skönhets sömn...;)


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0