JOB2DO

Ni som inte vet vad job2do är, jo det är ett thailändskt reggea band. De är väldans kända i södra thailand. Alla vet ´vilka de är, och alla thailändare blir väldigt stolta att vi vet vilka de är. vi har faktiskt till och med sett dem live 2004, då va de nog inte lika kända som de är nu. varje gång vi har åkt ner dit har vi försökt åka på live konsert men missar dem med 2 dagar eller så.
men det jag vill komma fram till nu är att,
imorse så trodde jag att sambo ds mobil ringde för de va ju job2do och det har sambo d som ringsignal, låter som är d do do da dam......
jag vaknade o sa till sambo d, din telefon ringer, nä säger han
Jag: ja men va är det då?
han:tyst
jag:jaha...
då va det radion, då säger en radio röst ja detta va job2do med do do do dam
helt magiskt...så magiskt va det att höra dem på radio kl 4:30 på morgonen, o underbart att höra dem.
att job2do har kommit till sverige ja det är underbart, kan inte de komma till reggea festivalen också???
de vore en dröm...maybe...;)




Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0