Elvis hjärta musik....



I fredags tittade Elvis på idol o jay smith sjöng, då började Elvis att dansa, o han strålar av lycka att få dansa, Elvis älskar att  dansa...



Annvänder fjärrkontrollen som mick=)



Igår var det dansbandskampen på tv, o Elvis hörde låten aj aj så det bankar....
då fick Elvis en ny glöd o började att rocka loss...



Stamp på foten..

Det blir jag som får den första autografen för elvis blir nog en stor danskung (igen) hihhihi=)=)

Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Hallå Elvismamman!!!

Jag vill också ha en autograf så här i god tid innan man blir tvungen att köa. Jag kanske kan få den när jag kommer upp i slutet på veckan??

Kram på er alla!!!!

2010-10-24 @ 10:59:11
Postat av: Nilla

Farmor kommer att sitta på första parkett och skrika. Du får nog anmäla honom till någon dans och sång-lek.

Puss och Kram

2010-10-24 @ 15:36:34
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0