så fruktansvärt...

läs på aftonbladet jag har inte hunnit orka läsa den hela för det är så mycket känslor som kommer upp, det kunde liksom ha varit elvis om inte vi blev allvarligt bemötta på de inte tog oss på allvar. så hemskt, ska ett barn behöva dö pga av en sån miss? nej!
vi med barn som har tarmrelaterade problem vet vad jag menar....det är så många känslor som kommer upp just nu så jag är riktigt upprörd!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jag kan bara hålla med...fruktansvärt. Vågar inte ens tänka tanken att det kunde varit vår "Prins"



Nu till något roligare, tack, tack, för en härlig eftermiddag med Elvis och dig. Farmorshjärtat svämmar över av glada känslor just nu.

Pus & Kram till er alla

2010-10-16 @ 11:10:03
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0