ring ring vem där???





Elvis har pratat med:

gudmors sambo herman- hej hemmam, gullig hemman sa elvis=)

pratat med mormorsmor-hej mormor Elke o roffe hur mår du?

pratat med mobbo alex o moster ette- hej mobbo kalex o moter ette, hur mår du?

pratat med farmor o farfar- långt samtal där sa lite av olika saker, hur mår du?

o till slut mormor, hur mår du?

det blev en hel del pratande här=)=)

Underbart va? att min son tycker om att prata med sina nära o kära o som han pratar hahahha rolig kille!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja jisses vilket långt och roligt samtal jag hade med Elvis. Det värmde, jag går fortfarande omkring och småler. Och tänk att han ringde just som jag tänkte på honom.

Jag tror att jag tittar över en stund i eftermiddag, om det är ok. Men jag ringer innan.

Kram till er alla

2010-10-15 @ 09:29:29
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0