Bus eller godis?

Jag hade typ glömt bort helt o hållet att det var halloween när är det egentligen? jaja men som sagt det knackade på igår o jag tänkte vem är det nu då? o trodde det va kanske svärföräldrarna eller elvis faster som kom, men ack nej det var spöken, häxor, scream läskiga gubbar jag blev så förvånad hahahhaa
men jag va ju inte beredd att det skulle komma någon så jag hade ju inget att bjuda på tyvär sa jag har inget hemma...men bus vart det inte ändå tur var...
Alltså det var mer spöken som kom en va det va i påsk häxor så varför det?

är det roligare att klä ut sig till spöken o skrämma alllt o alla än vår svenska tradionella påsk firande???
Jag anser o tycker att man ska under allhelgonahelgen gå o tända ett ljus eller två för att minnas sina nära o kära som har gått till andra sidan, en att skoja om det..Jag vet inte jag har som sagt aldrig firat halloween på det viset riktgt, men vist är det kul att klä ut sig men,
vad är poängen alltså med som amerika kör med?

varför klä ut sig o säga bus eller godis vet ni??
För jag vet inte iaf så visst, jag kan ju inte sitta här o prata skit om halloween läskiga saker när jag inte vet vad det handlar om hahahaha.....o föresten jag ska själv på ett party o klä ut mig till något men jag ska nog klä ut mig till något annat jag, ni får väl se vad.....

mina tankar....

Mina vänner
Postat av: Anonym

Håller fullstänigt me! Det är inget vi egentligen firar i sverige. Tråkigt att d är populärare än d tradionella påskkärringarna. Finns faktiskt dom som kan bli rädda av dessa masker. Men visst jag har själv dom 2 senaste åren klätt ut mig o gått på fest. Nä tänd ett ljus o låt det brinna!

2010-10-31 @ 13:13:10

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0