Bilder på en bebis Elvis=)

Min svägerska tyckte att det var lite dåligt med bilder på bloggen just nu, jag håller med, det var länge sen jag tog kort nu på något faktiskt...ändring!
Jag kom på att jag hade budat på scrap-ark här om dagen o jag hade några gamla bilder som jag ville göra något liknade på Elvis, o VOILA så här blev det...
va tycks???
Jag ska hänga upp dem...



Här är Elvis några månader o han har på sig en underbar volour byx dress från meandi, jag älskar dessa bilder. Vi är i min mormors lägenhet, o Elvis upptäcker sin arm för första gången ser ni den bilden?? längst ner till vänster...



Här är det en närmare bild



amningen saknar jag...



Här är det när Elvis lär sig o gå precis för första gången den va väl ca aug 09....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, så fina bilder. Nu är Elvis levererad till förskolan :o) Natten gick bra, han somnade sittande som vanligt. Men han var inte det minsta ledsen. Vaknade och var på ett strålande humör. Åt bra till frukost, en och en halv smörgås.

Kram

2010-10-21 @ 11:18:04
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0