Vår dag!



Så nu har vi firat vår 10 års dag mer ordentligt!
Sambo D hade överaskat mig med bio i stan o romantiskt middag ute. vi lämnade Elvis hos min mamma på dagen.
Vi såg filmen Cornelis! den va faktiskt jätte bra. men jag hade önskat se mer av hur han kom hit till sverige, resten visste jag redan eftersom jag har gjort ett arbete om honom och hans liv. men visst var det roligt at höra låtarna o se hans fruar, o svartsjuka, o hans öde. vilka bra skådespelare, grymt duktiga!
sen gick vi på resturang. mums. china mat.
det var en så perfekt kväll. Nu ska vi ha månads dejt varje månad! hoppas det går=)
Väl hemma drack vi champange o skulle se en film men jag somnade så roligt var jag!
 hahahaha..men vilken fin kväll.....
tack darling....

Mina vänner
Postat av: Momo

Mina käraste, o samtidigt fick ja njuta av en helkväll med Elvis! Fint att ni kommer ut på egen tid tillsammans, äntligen:)

2010-11-29 @ 18:43:10

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0