Pyssel time...

Usch vilken helg, den har gått så sakta men ändå fort. vi har inte gjord något. för att Elvis har haft en jätte jobbig förskylnings astma igen. så inhalatorn till hands ofta.
Jag tog fram mina scrap och skulle göra något grattis kort till min kusse som fyller 25 år samma dag som elvis faktiskt den 3 dec. han bor i USA o jobbar där. han har varit där i några år så duktig han är. o Min morbror åker imorn då till kusse så ja tänkte göra något fint.
Men i samma veva ville elvis hjälpa till, så vi gjorde gubbar av toalettrullar. nja de gick ganska bra men lika fort vi byggde dem gick de sönder ahahahha. Men Elvis var mycket duktig han tog lim och limade, så duktigt gjort fast dunder förskyld....



Jag sitter nära så saxen såg jag till att den inte försvann, utan Elvis råkade ta med en annan sax som jag inte alls hade koll på o klippte vår norska katt i svansen, de gick bra tack o lov. Elvis klippte av en massa hår...men de kunde gått riktigt illa ajaj. man lär sig av alla saker som finns hemma att inte ha dem framme så....



Voila vår toagubbe....



Kusses grattis album...



Kusse längts ned till vänster o jag till höger de va lääänge sen!



Lite kort på oss i familjen..hahhahhaha


Mina vänner
Postat av: Nilla

Ni är så duktiga så. Men klippa Liona i svansen, aja baja Elvis ;o)

Kram

2010-11-22 @ 14:13:03
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0