Tänker efter...

Jag tänker på vad vi har gjort under dessa 10 år tillsammans...
ja det är mycket vi har gjort hhahaha...

Under det första året så var jag utan min darling i hela 5 1/5 veckor då vistades jag i thailand med min familj, ja ni vet som 16 åring o nybliven kär de var ju katastrof! jag kommer ihåg att jag satt i min bungalow o tjurade ville inte va i thailand utan min darling! usch ni skulle nog inte vilja ha sett mig då, men de gjorde ju min familj o de blev ju allt surare på mig ahahaaha.....o vilken telefon räkning de blev ja ni kan bara gissa!
O jag trodde att nä nu kommer Sambo D tröttna på mig o hitta någon annan brud. men icke sa nicke! här sitter vi nu tio år efter typ.

O efter 3 år flyttade vi ihop- att bli sambo va ju något nytt=) men roligt. o då fick vi katten nisse. 0 2005 kom andra katten liona

o ja de blev sen turkiet där jag skadade min arm, fick en glasruta på mig ja de va ju inget roligt! bli sydd i turkiet, de va ju ingen dröm precis men doktorn va bäst! o en bit på året så krockade vi med sambo D volvo. den fina bilen blev pannkaka. de va inte han som körde dock en kompis alla klarade sig med små skador.
Det året tror jag åkte till grekland över jul också men familjen utan darling=( men då kände jag mig lite säkrare på vårt förhållande såklart.

De har varit många resor med darling som- grekland 3 gånger o en gång stannade vi i 2 månader med bebis elvis som va 1 år. turkiet 1 gång, Egypten 1 gång o då blev sambo D så dålig så jag trodde ja skulle förlora honom usch så magsjuk han blev...
Estland, finland, thailand 3 gånger, dannmark, skåne o hälsat på svärföräldrar såklart med familj där nere=)

Ja o 2007 efter 7 år tillsammans kom ju vår prins=) kändes ju inte mer än rätt att prins kom då efter så många år tillsammans o rest så mycket ihop.

japp de va nog det plus lite till tror jag..hihihihi


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0