Jag tänker...



Jag tänker på Sambo Ds morfar som har mått lite dåligt den sista tiden, tänk att han blir hela 99 år nu på söndag, jo det är sant! 99 år!
ja o det är så tråkigt o ledsamt att han ska bli dålig just nu när han har varit så pigg o alärt o när han fyller snart år...
Denna bild tycker jag så mycket om, Elvis går efter gammelmorfar ja de är flera generationer här nu ska vi hur många blir det? elvis är den 4:e generationen säger man så???

Hela familjen tänker på dig morfar! hoppas du blir bra snart....

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, den är så fin den här bilden. Ja vi hoppas och tror att han piggar på sig, och kommer hem och får fira sina 99 år på söndag.

Nu ska jag strax åka in och hälsa på honom.

Kram

2010-11-18 @ 10:44:17
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0