gårdagens citat, o dagens citat

Igår så stod två medel åldersmän, jag stod bredvid av en anledning men iaf då frågade den ena
- har du facebook?
- Nej, sa den andre
- Varför inte det? sa den som frågade
- Det är så svårt att ta sig ur sa han då
Och han som frågade försökte verkligen berätta vad som är så bra med facebook...

Jag stod o små log under deras samtal och tänkte
- Är det så här dagens moderna medel ålders män pratar med varandra???



Dagens citat:
Hur gör man? frågar Elvis
Elvis frågar allt-
Hur gör man?

ja hur ska man annars veta saker om man inte frågar hahaha så söt min prins...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja Erika, hur gör man? Han är ju bara för go våran Elvis!



Puss & Kram

2010-11-08 @ 15:56:44
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0