hej hopp!!!


Ja matte Erika, och när får vi katter vara med egentligen i bloggen? här kommer jag, Nisse!
Jag älskar att vara ute o roa mig på uteplatsen tjohoooooo!!!!


Här kommer min prins....
Elvis äter o äter o äter, nu äter min prins! så skönt. det var länge sen jag såg honom äta så mycket!!!!!


Igår blev elvis sugen på att äta vaniljsås, ja bara sås, så mycket att jag var tvungen att gå till lilla äffaren och köpa en till!!!


Min prins!!!!
Han har varit på dagis dessa dagar o det går så bra. matlistan även gjord där bra äter han iaf. det är en otrolig lättnad att se honom tycka om mat igen. Jag var så grymt orolig över hans hälsa! usch det ggjorde ont i mammas hjärta o mage att se elvis svälta sig sig o så va det. men vi hoppas nu att dietisten har några bra tips, hur elvis behåller sin matlust!
Imorn är det bokat circus, det ska bli jätte roligt! att göra något alla tillsammans som en familj, något kul, nu när det har varit så stressigt.....

KRAAAAAAAAAAAAM

Mina vänner
Postat av: Elisa (sister)

It's so nice to hear that Elvis has eat good. It was a time. :)



And he is so sweeeeet. Å______Å

2010-05-27 @ 07:52:11
Postat av: Nilla

Bravo Elvis!!!! Hoppas att han har lika god aptit hemma hos farmor på söndag/måndag. Tur att Nisse äntligen fick vara med. Han ser ut att ha det riktigt härligt där ute på gården. Vi syns i morgon.

Kram

2010-05-27 @ 08:30:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0