Kiss Kiss......




Elvis säger: Mamma kiss kiss o han har en docka i handen
Jag: vadå kiss kiss, vill dockan kissa?
Elvis: AAA säger Elvis o går till toaletten
Jag: Så dockan behöver gå på toa? okej
Elvis sätter dockan på vår toa sitts...gulligt eller?????

Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Heeeej!

Ja, det har varit alldeles för mycket, både hos dig och mig... känns som man är lite periodare just nu, ibland har man ingen ork alls och ibland bara håller man på hela tiden... både när det gäller bloggen, vänner, jobbet, fritiden, ja du vet...

Jag sms:ar dig mitt nya nummer så spara det denna gång ;)

Kram på dig!!!

2010-05-08 @ 19:05:35
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Sthlm-Malin

Hej igen! Ska ni ta blodprov på Elvis för forskningsprojektets räkning? Vi tänkte åka ner i morgon! Kram, kram

2010-05-09 @ 22:16:12
URL: http://baldersvägen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0