TROTS!

Ja elvis är i trots åldern kan man lugnt säga. Han testar oss till MAX!
Det är lite jobbigt för han testar oss i allt och man måste verkligen vara på hugget. nej men att hela tiden säga till Elvis det är jobbigt, verkligen! vad gör man i sådanna situationer när han testar oss, har ni bra ideer eller tips??

tex: han springer till stereon och höjer volymen, går upp på bordet, slänger sin mat tallrik på golvet, vänder upp och ned på tallriken, kastar saker och säger OJ, jag har och jag gör så då att han får plocka upp de saker han kastar ned. men funkar det??? och han drar oss i håret och drar av mina glasögon vad gör man då? vi säger åt elvis lugnt att vi får ont och då ska han klappa oss och säga förlåt..
tex Mamma aj aj när du gör så klappa mamma nu, och det gör han men sen nästa sekund gör han samma sak...
mmmm...inte lätt

Men det är en härlig period nu också han upptäcker livet, jag är såååå lycklig som har Elvis som son.....

Han härmar oss nu med alla ord vi annvänder så roligt!!!!

   

SNURR MAMMA......Cool bild va???


Elvis med sin nya meandi t-shirt med traktorer på, glad minst sagt min lill prins som mår mycket bättre idag och gått på dagis. där åt han fiskbullar som aldrig förr och helt överlycklig att vara där. de är bäst vårt dagis, vilka fröknar och de ser på mitt barns bästa!!!!
 
  

Mina vänner
Postat av: missAnnika

Hej hej! Kul att du hittade min blogg! Då fick jag passa på och kika lite på din! Allt är bra med mig. Går ju som sagt i väntans tider :) Spännande! Livet leker i allmänhet. Ha det så gott, så ses vi! Annika

2010-03-10 @ 21:35:00
URL: http://missannika.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Trots är inget kul. Mina barn var inte så trotsiga när de var små, vilket var skönt. Det har kommit på äldre dar vilket är jobbigt, men nu går det ändå på något sätt att förklara för dem och de förstår ju innerst inne vad som är rätt och fel...



Skönt att du är tillbaka i bloggen igen! :)

Kram!

2010-03-10 @ 22:31:44
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0