Sjukstuga, jobb, baka helg...



Ett kort på Elvis kusin och Elvis....
Milton var här för några dagar sen, så fint kort på mina sötnosar



I fredags var jag på vårdcentralen med Elvis, han är sjuk igen..Alltså va är detta? ska han vara så här dålig jämt? sist va ju bara för två veckor sedan, men de hittade inget, lite hostmedicin...då får vi se om det hjälper...ska kanske ringa andra läkare och få råd för hans förskylningar jämt.
jobbat i helgen..det gick bra

Nu har jag själv blivit förskyld, tråååkigt!
Jag provade på att baka bröd idag..Oliv, timjan bröd så underbart gott. Jag är glad att jag lyckades så bra på första försöket...
Keso på och allt var bara att njuta av doften av Italien...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilka sötnosar! Och brödet ser riktigt smarrigt ut. Tråkigt att Elvis är så mycket sjuk nu, men det brukar bli så när man går på dagis. Det tar ett tag att bygga upp immunförsvaret. Och speciellt när man som Elvis har varit med om så mycket.

Kram på er

2010-03-24 @ 17:28:40
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0