Så det kan gå....

Ja alltså det är många faktorer som gör att allt ska funka i vardagen...
TILL
VÅR familj, och våra vänner ett stort tack för ert stöd, ni har verkligen ställt upp för oss och inte minst Elvis som fått sova över några nätter hit eller dit, för att vi ska kunna arbeta. Och visst jag förstår er läsare, ja men varför arbetar ni så här?
Ja det kan man fråga sig, men så här är det...
Det är tufft att leva i dagens Sverige. Och jag lovar jag har sökt en massa dagjobb utan resultat eller att det ligger alldeles fööör långt borta...
Och just idag blev det lite kaos, men det ordnade upp sig....
 man behöver ju erfarenhet, intresse av att jobba på vissa jobb, så trist...
Undra kanske börja plugga snart? eller ja i början av 2011 kanske??
Och just idag blev det lite kaos, men det ordnade upp sig....

Men min prins är så tapper liten pojke, alltid glad.....
bus unge! en liten emil säger jag...
Emil säger han hihihihi


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0