Mor o son dag, det bästa jag vet!

Jag ville göra något roligt med Elvis, som han tycker är kul att göra. Visst vi var utomlands men det är nog inget som egentligen tyckte det var jätte roligt eftersom han var sjuk och vi inte kunde göra roliga saker med honom. Men okej det klart han tyckte var kul och glad är han alltid min prins det var inte så jag menade. Jag ville göra något som han får utbyte av. Först tänkte jag åka till något lekpalats inomhus. Men sen slog det mig hur fint väder det var ute, och att Elvis faktikst blir glad över att åka buss, tåg. Vi hamnade i STHLM. Och ojoj det var många lastbilar och traktorer på vägarna han blev alldeles till sig. Vi gick och hälsade på Elvis gudmor som jobbar i stan. Och efter det satte vi oss ned och åt på Max och hade VÄRSTA platsen för att se traktorn arbeta=)
Tittade på Vaxholmsbåtarna...och efter det slocknade Elvis sött i sin vagn, det är tufft att titta på arbetande traktorer med mamma...en toppen dag med andra ord och det finaste är att höra Elvis röst när han säger
TRAtOR-L..ASTBIL











Mina vänner
Postat av: Nilla

Erika, du är så duktig!!!!Jag blir alldeles varm i hjärtat. Vilken fin mamma du är. Jag är stolt över att vara svärmor till dig.

Puss & Kram

2010-03-10 @ 10:08:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Härligt! man behöver ha mor och son dagar.. =)

Jag längtar till mina kommer..



Underbara sthlm, alltid lika vacker..

Vi bor i Västerås.. 1 timme i från sthlm=)



Önskar dig en underbar kväll

2010-03-10 @ 19:33:35
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0