Im back!!!!!!

oj det blev en riktigt lång blogg vila, jag har haft mycket att tänka på de sista veckorna. och jag har nu haft några dagars semester, skönt det behövdes! jag och Elvis har varit i tyskland med min mamma och bror. vi hälsade på min morfar. det var mysigt att ses igen och få lite break, ny miljö, träffa annat folk med annat språk! bilder kommer upp....och nu har jag introducerat stavas det så? min morfar om bloggen, så vi hoppas du ser ibland!
Vi kom hem ikväll så jag ska ta och sova nu men hörs snart igen....

hoppas ni kommer tillbaka till mig mina kära bloggvänner...

Mina vänner
Postat av: Anna-Maria

Ibland måste man ta en paus för att orka komma tillbaka.. =)

Härligt att ha dig tillbaka..



Många kramar

2010-03-08 @ 10:23:43
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Jag har varit här hela tiden och väntat på dig ;)

Välkommen tillbaka!!!

Kram!

2010-03-08 @ 18:33:53
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0