Frukost på dagis

Jag tycker det är så mysigt när dagis engagerar sig med små, små möten som frukost. De hade dukat så fint med mycket gott, men tyvär var det bara jag och två andra mammor med sina barn, varför så få?
Dagis hade visst inte skrivit en påminelse på tavlan men det stod på månads planen vi fick hem.
Tråkigt att det var så få, för det är viktigt tycker jag att visa att man är en engagerad förälder och att få en annan kontakt med andra mammor, eller pappor än att bara säga snabbt ett hej eller hej då.
För nu pratade jag med en mamma som jag annars inte har pratat så mycket med.
Våra barn satt tillsammans och åt frukost och hade jätte mysigt. sen gick de hand i hand såå fina!
Jag uppskattar sådana små möten som dagis gör, man får en annan relation med fröknarna också.

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0