Avsked, kalas, kvällsgäster,med andra ord en trevlig helg!




Ja, i fredags tog jag farväl av mitt jobb som jag har arbetat på i 4 år. Jag tycker inte om avsked men någon gång måste man vara med om det, att säga hej då är inte min grej. Men det gick bra. mer vill jag inte säga.

Igår hade Elvis mellan kusin kalas i deras nya hus, så fint. Man är såå avunsjuk på hur fint det var, men de förstjänar det!!!
Och Oliver fick en tuggummi automat, glad så klart blev han.
Vet ni vad? det är såå skönt att ha kusiner som är likgamla som Elvis, för att Elvis ärver så otroligt mycket kläder från dem. Och de är i så fint skick. Denna gång fick Elvis galonisar set. Skit bra till dagis. Tacka vet ja Kusiner.

Vi hade senare på kvällen besök av min vän V. vi hade jätte trevligt och så kom det två gäster till senare på kvällen härligt med lite impuls bjudningar!!!! det blev RAJ RAJ.....













Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilken bra helg ni har haft. Nu har du en ny header! Säg till om den är ok, eller om du vill ha något annat. Bilderna på Elvis är hyfsat nya, och bakgrunden har du ju fotat själv. Den lånade jag härifrån.

Kram

2010-03-15 @ 12:11:28
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hej!

Oj vilken fin header du fått :) tror du får presentera mig för svärmor så man kan få lite hjälp med sin egen gratis-design... ;)

Hur som helst tycker jag det är på tiden att vi ses snart!!! Jag är ledig på måndag om en vecka? Annars, kanske till nästa helg?

Kram kram!

2010-03-15 @ 19:06:20
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Hej!.. =)



Får man fråga varför du slutar?

Trevligt med lite sällskap och kalas..

Och en jätte fin header.. Är det din tattos?



Kramar

2010-03-16 @ 19:34:37
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0