badaaaaaaaaaaaaaa.....

Skriker Elvis när vi kommer fram till bad stranden, hann knappt ta av blöjan....
Elvis var som jag när jag var liten, älskade att bada, ja fast jag bodde ju typ vid havet då hihihi.
Igår så doppade han sig på riktigt, förra gången var Elvis bara på strandkanten. Men igår var det verkligen simtag Elvis tog. riktigt stolt är jag!
Han fick sina kallsupar då o då men det brydde han sig inte om. Utan det va bara att simma vidare.....
Det förvånar mig inte om Elvis kan simma snart, och han hade inte sina kuddar med sig, ska man nästa gång ha dem med? eller ska han ha utan?






















Mina vänner
Postat av: Nilla

SÅÅÅÅ fina kort på Elvis när han badar.

Kram

Postat av: Nilla

Förresten, jag har bilder från midsommar både i vanliga bloggen och fotobloggen.

Kram

2010-06-29 @ 10:23:21
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vart var ni? Ser ut som Bollstanäs eller är jag helt ute och cyklar? ;)

en och en halv vecka kvar sen äntligen semester! Är på tiden att vi ses snart igen också!!!

Kram

2010-07-01 @ 09:13:42
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0