Det blev en bra helg ändå!



Elvis o Sambo D fick fira sin midsommar hos Sambo D:s morfar,
alltså så blir det gammelmorfar, o där var även Elvis farmor o farfar o farbror oskar.
Åh vad jag tycker om denna bild, den är så fin.
i gammelmorfars väg....



Elvis är så lycklig


Tycker även om denna bild på Elvis farfar....


I lördags kom våra vänner förbi, det var alldeles för länge sen vi sågs, det var en mycket trevlig kväll/natt
Jag med mina sötnosar


Det här va en rolig lek, eller hur?


faller du så faller jag min bästa vän....=)=)


Elvis, va gör du här med din gudmor? =)
ska det börjas i tid eller?????


Jag hjärta dig TILDA!!!!!!!!!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja det var en trevlig midsommar. Elvis var så söt när han promenerade runt med gammelmorfar. Så söta de är, Elvis och Tilda.


Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0