st eriks ögonsjukhus

ja alltså det började ju med en lätt ögoninfektion som blev värre, jag ringde faktiskt vårdgiuden i söndags men de sa att vi gör helt rätt med att tvätta, hålla rent bla bla....
men svullnaden går ju inte ned, som en påse under ögat.....
Så Jag bestämde mig för att åka in, ja o sitta där i två timmar men elvis underhöll sig själv med att prata med gubbar o tanter, o krama om dem o killa dem....
de skrattade bara o tyckte det var trevligt med en sån fin kille som Elvis.
O Elvis sa Gammal gubbe heheheheeeh lite roligt! men ja de va ju en gammal gubbe, han har ju rätt=)
Elvis är så glad trotts det han går igenom, så otroligt glad över att vi har Elvis som är så glad och faktiskt det hjälper mig att må bättre....annars hade jag nog varit ett nervvrak....

doktorn sa iaf att den var en kraftig infenktion under ögat, och gav oss mer pencillin, och om det inte blir bättre till imorgon ska vi på återbesök......

Mina vänner
Postat av: Nilla mitt i natten

Pussa på Gull-Elvis från farmor. Och säg att han ska bli frisk.

Kram

2010-06-24 @ 02:33:33
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0