Min underbaraste....

Ja det är ju Elvis så klart...
Vi åkte till stranden på sena eftermiddagen, och direkt när vi kom så sa han badaaaaaaaaaa......
Jag han knappt ta av honom kläderna så sugen va han på att badaaaaaa....
Jag såg att några killar skulle hem och även Elvis såg dem och kommenterade det, jag sa lite snabbt att de ska hem och kanske äta middag och sova sen..
Då sa Elvis stor?
Alltså Elvis har ett gosedjurs hund, en stor hund som han fick i påskägget, och den kallas för stor. och Elvis brukar sova med den, och det är därför han sa att killarna skulle hem och sova med stor..
Jag försökte förklara att de säkert också hade en gosedjur när de sover...

min prins så söt!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så kul det ska bli att fira midsommar med Elvis (ja pappa Daniel också, så klart)

Puss & Kram

2010-06-24 @ 23:02:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0