mardröm.....

usch, blä, jag ryser o ja kan o vill inte ens tänka på det.....

Jag drömde om färstingar brrrrrrrrr jag hatar dem, varför finns de egentligen så små men så obehagliga, äckliga!
Varför började jag drömma om dem? jao vi har två katter varav en av dem hade en stor, äcklig sådant kryp, jag sprang direkt till grannen hahahahaha. hon tog det med bara dina händer men detta hände väl förra veckan o varför drömmer jag om det nu???
nä då kände jag att det inte va någon ide att ligga kvar i sängen.
är så skönt att vakna lite ifred och ta i sin takt. det är en sen lämning dagis idag.
hoppas på en fästing fri dag brrrrrrrrrrrr

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jag önskar att vi kunde få en fästingfri sommar hihi. Men det är väl att önska för mycket. Vad trevligt vi hade det i lördags. Och vilken liten dansör han är Elvis.



Här kommer länken till Minimax receptsamling:



http://www.nestlenutrition.se/healthcare/se/Documents/recept_mm_barnsondn_outl.pdf



Kram

2010-06-07 @ 17:30:58
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0