har ni fest eller???



det fick man höra av de som ringde igår och sökte efter oss, men nä vi har inte fest utan vi dansar till Labamba, richie valens. Elvis rockade loss på vardagsrums golvet. Han ville minsann inte sova. utan det skulle dansas och göra poser, om jag blev svettig hehehheeeh....
ni ser kanske att elvis öga är något infekterat...
Han har mått jätte dåligt under natten, kräkts....Och nu ligger han med feber nästan 39 grader, och ögat är jätte svullet nu..lilla gubben...att han skulle bli så dålig på några timmar det kunde man inte tro. Om han får högre feber eller nåt sånt måste vi ju åka in o få starkare medecin.

Jag gick tidigare idag till affären för att köpa lite gott till Elvis. glass, nyponsoppa, saft-päronsaft älskar elvis. sen köpte jag en boll men ja den har han knappt tittat på, min ögonsten......

MIN TAPPRA POJKE!!!!!!!!!!!!!!1

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0