Glad midsommar.....



Hela sverige firar midsommar idag, men det finns dem som måste jobba ja inom sjukvården, o på hem som jag...
Hela helgen jobbar jag. Men sånt är livet. midsommar i säg är väl inget speciellt ändå tycker jag. visst är det roligt att vara med familjen o ha det trevligt o mysigt, men så är det ju att jag träffar ändå min familj o myser....
Jaja...
jag får fira midsommar imorgon eftermiddag hehehheeeh
Och inte förglömma jag firar midsommar med jobbet idag någonstans i när området ändå så lite firande blir det ju=)

Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Hoppas du hade en trevlig Midsommar även om du jobbade!

Kram!

2010-06-27 @ 21:15:37
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0