sluta trakassera...

oss.....
till dig/er i vårt bostadsområde, ni kan ge upp...vi har vunnit!!!!!
för denna gång iaf..
Alltså det är några/någon här i området som inte har något roligt för sig, eller tycker det är roligt att trakassera oss....
först något klagomål på vår moppe, sen va det katterna något tjafs om det o nu senast va det att vi fick böter här ute på vår gata för vi hade stått med  bilen o lasta av varor, o det fick  man tydligen inte av någon av vår granne så de har ringt parkerings vakten o de kom o gav oss böter...alltså 7 minuter måste man ju få stå utanför sin dörr o lasta av? eller varför har man gjort en bom då? alltså det handlar om sju hela J*vla minuter o då ringer man för den strunt minuterna..
det handlar om 450 kr, ja visst...tjena....
varför liskom? jag skiter i vad mina grannar gör o inte gör....jag ser inte efter dem o kollar efter deras fel o brister o ringer väsbyhem för det va???
om man bor i ett radhus område får man räkna med att det finns barn, djur i allmänhet som kan störa o att det är lite livat....men flytta då om du inte trivs med det!!!!!
så arg....
men vi gav inte upp...vi ringde hyrerättsföreningen men de kunde inte göra något utan de sa åt oss att gå till själva kontoret o väl där sa de
hör nu ni som har ringt o klagat...

att de betalar strunt summan, o de sa att det är självklart man måste åka in o lasta av varor, o e finns ingen skylt där det står att man inte få köra in...
o sen sa de att det är väl någon av grannarna som har blivit störda o tyvär...
får jag påängtera att alla dörrar var öppna så om vå stod i vägen så kunde de för all del komma in o tjoa om det va något men nej!!!
vad har den goda grann gemenskapen tagit vägen???? det undrar jag....

så arg!!!!!
men det finns grannar som är trevliga, våra närmaste har köpt en ny pool o elvis badade o badade..de va kul....


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0