SEMESTER!!!!!!!



Jag tror faktikst att det va Elvis som tog denna bild bara av farten,visst mickis?
den blev bra va????=)


Mickis fick en bra bild här, så otroligt fint kort blev det!



Mor o son på picknick

Till Elvis glädje fanns det en hund vid namn buddha med oss under kvällen,
o Elvis fick hålla kopplet


Mitt hjärta!!!!


Ett jätte finnt kort på Mickis o Elvis


Bus dags


snart åka hem dags....fast det ville vi inte, kunde ha stannat hur länge som helst om vi kunde..=)

det är underbart!
jag har äntligen SEMEStER.....
och för att fira det åkte jag till rålis med elvis, och hade picknick, och där väntade mickis på oss. det var en mycket trevlig kväll, elvis hade så roligt med grabbarna där och Elvis var väldigt lugn och snäll som alltid.
denna vecka gäller det att planera in lite köp som jag ska med mig till grekland....
dagen för resan närmar sig med strormsteg hihihiihih kul, jag längtar dit!
jag ser fram emot att resa med mig lilla son!
vi hörs mer om det!

Mina vänner
Postat av: Mickis

Ja det var faktiskt Elvis som tog den bilden, blivande fotograf :)

2010-07-19 @ 00:04:54

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0