ingen vettig rubrik....

ja men gu så de är varmt, okej vi ska absolut inte klaga o jag som brukar vara van men denna hetta hehee, men icke! jätte jobbigt att jobba o ta hand om andra människor när det är så här knas varmt. vill bara vara o ha semster! o "få" göra det man vill...hihihiihhi
men vi svenskar ha ju en tendens att klaga över vädret, eller hur? ja men säga tex fy va kallt det är, jag vill ha sommarn här..
Ja men nu är sommarn här svenskar, o då får ni stå för det ni önskar=)=)

vad har vi gjort? njae inte så mycket faktiskt...vi tog ett kvällsbad ikväll o det va härligt, men så mycket folk..men det får man väl räkna med nu när det är så varmt så att säga..

o en sak som jag märkte, eller som jag alltid vetat elvis är inte ett dugg rädd för vatten, han älskar att bada!
min prins...jag längtar för varje minut efter elvisen, nu när jag jobbar så mycket, men det ska bli så skönt att bara vara i grekland o umgås med mina vänner o gå runt i området där jag har bott, huset, min skola som jag har gått, lekparken ja det blir ett sant nöje att resa med min son i 9 dagar, hoppas vi inte tröttnar ut varandra alltför mycket, nä hur kan man töttna på min prins....=)

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0