Vår helg, min enda lediga helg på 4 veckor!



Vi åkte för att bowla i jakobsberg med gudmor jean och hebbe, det va roligt. Elvis var så snäll, det går att ta med barn! Revanch jean..vi vill ha revanch=)



Middag efteråt hemma hos hebbe och jean, en försenad födelsedags paket och julklapp, Elvis fick en underbar tröja, Ralph Loren heter det så?=) Hebbe får ju lite rabatt för han gör skylt fönster åt dem, har jag nu rätt? och ett kritblock och kritor.



Underbara byxor från min vän Johanna som syr själv, pumpalot



När bild=) två par byxor till har jag beställt, de får bli live på dem senare...



Idag var jag och Oliver på bio i stan, Jag tyckte han behövde lite mostervakt, sen ville jag själv prova på med att se en film i 3D. Först åt vi hamburgare...så mätt!



Här är vi, fina va=) förväntasfulla! Det regnar Köööötbullllllar!



En mycket trevlig dag med Oliver, mysigt! nästa tur är milton och William att göra något med Moster=)=)

Mina vänner
Postat av: Anna-Maria

Låter som ni fick en härlig helg och mycket gjort..

Vad arbetar du som eftersom du arbetar helg?



Kommer ihåg själv när man var mindre och lekte med sån lera.. =) det var skojj..



Många kramar

2010-02-01 @ 16:47:54
URL: http://finatapeter.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åhhh vad mys med egentid med moster :)

Vera var på Williams bowlingkalas i går, hon tyckte det var superkul och nu vill hon också ha bowlingkalas när hon fyller...



Vilka fina byxor från Johanna! Jag har beställt två par jag med, fast inte den modellen Elvis har på sig. Väntar med spänning! :)



Vi är lite låga här som du förstår. Fullt upp med allt det praktiskt efter svärmor. Men vi kan väl höras i slutet av veckan och se om vi kan ses nästa vecka?



Kram!

2010-02-01 @ 20:32:38
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Nilla

VA! Har det regnat köttbullar på dig och Oliver? Ser ut som ni hade trevligt. Vad gjorde Elvis då, var han hemma och fixade med pappa. Eller bytte ni barn, Malena och du.

Kram

2010-02-02 @ 10:39:47
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Bowling och barn, starkt jobbat! Det skulle inte gå med mina vildingar...

Tappade bort Angelica i en butik idag, hon bara drar utan att bry sig. Fick tillbaka henne utav en snäll tjej, puh. Ibland är det rysligt bra att ha likadan mössa som barnen. Inte en sur min hos Angelica.

Hmm, koppel nästa?

2010-02-02 @ 18:48:32
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0