En hyllning till ELVIS!



Man måste ta vara på varje ögonblick här i livet, fånga dagen, carpe diem, som har följt mig sedan jag var liten...
En sak som jag verkligen håller vid mig är min SON Elvis, han är verkligen en speciell liten gosse, Made in thailand! Det visade det sig att elvis skulle haft en tvilling för jag fick kraftiga blödningar när jag väntade honom, då trodde vi att vi inte var gravida längre, men det är inget jag tänker på nu för det visste vi ju inte då, utan jag fick veta "igen" att jag var gravid i vecka 13, otroligt, blev så chockad och så lycklig hur kunde dettta ske?...ELVIS VAR ETT MIRAKEL från allra början...
Och som Elvis har fått kämpa med sina problem "Hjälm för att räta huvudformen, tarmsjukdom, ögonsjukdom, inga tårkanaler, sen i utveckling, operationer med mera" Det kallar jag verkligen en kämpe...
Vi har tur som har En son som Elvis, Som trots allt klarat sig och mår hur bra som helst nu, och vilken glädje han har!!! ni som känner Elvis vet....

En sak lärde han sig igår av mig.....Vart sitter hjärtat sa jag? här inne är hjärtat Elvis- det säger dunk, dunk....
Och nu går han runt och tar sig på bröstet och sägen Dunk, dunk! Jag är så lyckligt lottad att ha dig som son ELVIS!


Mina vänner
Postat av: Malin

Jag ryser,,, ett mirakel, verkligen!!!



Du kan väl maila mig så jag har din mailadress och telefonnr? Jag kommer vara ledig en hel del fredagar framöver, egentid med Axel så kanske kan vi få till en playdate snart? Vore mysigt och kul att ses!



Kram!

2010-01-13 @ 21:36:30
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ryser,,, ett mirakel, verkligen!!!



Du kan väl maila mig så jag har din mailadress och telefonnr? Jag kommer vara ledig en hel del fredagar framöver, egentid med Axel så kanske kan vi få till en playdate snart? Vore mysigt och kul att ses!



Kram!

2010-01-13 @ 21:36:40
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

Hej Erika Gullfia!!

Vet du en sak Erika??? Elvis har haft en jädrans tur som har dig som mamma och Daniel som pappa. Ni e så goa, fina och duktiga.

Massor med pussar och kramar från oss på Österlen

2010-01-13 @ 21:47:09
Postat av: Mari

Oj, vilken dramatik ni har gått igenom. Helt makalöst!

Tur att Elvis har så starka, kloka och envisa föräldrar.



Kramizar

2010-01-14 @ 13:24:56
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Nilla

Oj, oj, oj, nu gråter farmor/svärmor. Vilken fin hyllning till Elvis. Nog är han ett mirakel alltid. Men som Anna skriver, han har tur som har er till föräldrar. Bättre mamma och pappa kunde han inte ha fått.

Tusen pussar & kramar

2010-01-14 @ 15:21:59
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0