Kusin vakt o lite annat....



Förra veckan va vi kusin vakt, det va roligt eller hur?
vi hade den knasigaste min stund!



Wille slår alla tror jag på knas min=)



hehe, jag måste ju få vara med=) ehm ja inga kommentarer...



idag åt Elvis köttfärssås syns det? torka sig själv, jag kan! upp o bada sen vila i sängen.



mys pys



Elvis rum blev ju klart innan jul, fint golv blev det. vi fick ju vattenskada...



Elvis foto hörna....

Vi var på arbetsterapi med Elvis för att se hur hans fin motorik var. Elvis är sen ca 2-3 månader för sin ålder och det var det vi trodde. Jag eller vi blev så glada över det faktiskt. Inget annat tillkom som det brukar vara när vi besöker någon slags doktor, puh! Elvis utförde sina uppgifter med glädje, måla, bygga klossar, med mera. Och Doktorn var inte alls orolig och tog det med ro, lite sen men inte oroväckande sen=)=) SÅ HÄRLIGT!!!!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jisses vilka fula miner :o) Mysigt med kusindag. Och så skönt att det gick bra för Elvis i går.

Puss och Kram

2010-01-27 @ 10:57:16
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Vad skönt att ni slapp några överraskningar på testet!



Tack så mycket för Awarden, den är uppe i bloggen nu.

Kram

2010-01-28 @ 13:45:42
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Leon

Har Elvis målat den dära bilden? :)

2010-01-28 @ 16:25:35

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0