Året 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Reste i två månader i thailand med min familj. Med barn det va något nytt och man kan faktiskt åka lång resa med små barn!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte ens om jag hade några!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja min vän sofie fick en Lucas, O min BB kamrat fick en Oliver
4. Dog någon som stod dig nära? ehm nej.. 
5. Vilka länder besökte du? "Bara thailand"
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? egen tid med mannen, o mer vara hemma med Elvis. Träffa min släkt mer...
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alltså thailand kommer ju alltid upp, sen Elvis framsteg såklart
8. Vad var din största framgång 2009? jag började jobba igen efter mammaledigheten o var gruppchef över somarn.
9. Största misstaget? ehm hm....
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä....
11. Bästa köpet? Elvis brio vagn fast den va ju begangad, mina gore tex skor, Overoller till Elvis.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mina gore tex skor nyköpta, Elvis kläder...
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vara med mina vänner, familj, att alla mår bra. Elvis framsteg på dagis o att Elvis mår bra nu.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady gaga, Micheal Jacksson, barnlåtar....=)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Egen tid med mig själv ,Tränat, umgåtts med min släkt..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte, shoppa kläder till Elvis hahaha...
18. Hur tillbringar du julen? i år blev det lunch hos Sambo Ds morfar o hemma hos min mamma efter
19. Blev du kär i år? Min sambo D
20. Favoritprogram på TV? IDOL, projekt Runway, Robinsson
21. Bästa boken du läste i år? Säkert jätte många men kommer inte ihåg just nu...
22. Största musikaliska upptäckten?.......
24. Något du fick och önskade dig när du fyllde år? Hårtork, skålar
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade min första kräftskiva som blev så lyckad!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans...jeans...men nu börjar jag upptäcka leggings världen
29. Vad fick dig att må bra? Att Elvis mår bra, hans framsteg gör mig så lycklig...Mina vänner o familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Eros ramazotti va på hans konsert nu i november
31. Vem saknade du? ehm...
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har lärt känna så roligt folk i år så det är många.....=)=) men nu har jag upptäckt bloggvärlden o tänk vad världen är liten jag har lärt känna en underbar familj o ena barnet har samma tarmsjukdom som Elvis har o de bor nära Elvis faster, Ja världen är bra liten....Men det är jag glad över att få utbyta erfarenheter o prata med någon som vet hur vi har haft det som har varit i samma situation som vi....=)


Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Åhh vad söt du är! Förstår att det är mig och min familj du skriver om på punkt 32?!



Jag är också så glad över att jag har hittat bloggvärlden och fler av "oss" ;)



Förresten, har nog inte svarat på dina frågor. Axel bajsade inte första dygnet. Vi tjatade och tjatade att få komma in så de kunde kolla på honom men de sa bara att det räckte med att vi petade ut det själva med en termometer. Så det gjorde vi. Men sen var det ett evigt farande in och ut på aktuen i tre månader innan jag tjatade till mig en röntgen på magen då han ändå skulle röntga lungorna eftersom han hade lunginflammation. Så vi började tarmskölja först efter tre månader och sedan blev det operation efter ytterligare tre. De säger att det är tack vare tidigt operation som han inte har fått så mycket men efter det... men jag vet inte. Året har inte direkt varit någon höjdare "bajs-mässigt". En riktigt "skit-start" rent ut sagt. Vet inte hur många bajs-kalsonger jag har bytt i går och idag... suck!



Hur går det med Elvis? Och hur är det med hans ögon?



Massor med kramar!!!

2010-01-02 @ 19:16:07
URL: http://baldersvagen.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hallå där, har du sett bilderna på Elvis och mig? Om inte får du allt kika in i min blogg. Vi är såå fina så. ;o)

Puss & Kram

2010-01-04 @ 19:32:12
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0