I väntan på........TRATOR!!!!!!!!!!!!!!

Imorse ville vi gå på en promenad, ja lättare sagt än gjort! vart kommer all snö ifrån? jag fick guppa med mig vagnen, tur att Elvis kan gå själv puh, rena rama tränings passet!
Vi gick längs gränderna här i området och så kom det Elvis väntade på nämligen TRATOR!!!!!!!
Elvis säger TRA-TOR, hans sätt att säga det på ÅH det värmer....
Elvis fick sitta i vagnen medan jag skottade vår uteplats.

Nu säger han mer och mer ord för varje dag. det är så underbart att se sitt barn utvecklas!
När Elvis åt lunch fick jag höra något som vi väntat på, nämligen att säga mormor! och konstigt nog sa han farfar efter det och det lät som FAFA...=)=)=)




  
 

Mina vänner
Postat av: Nilla

Hej på er. Vilken liten sötfis, som är ute och går i snön, och letar efter traktorn ;o) Farmors hjärta svämmar över. I dag har jag busat med Milton ute i snön. Och sen får jag se Elvis på bild här i bloggen. Vad mer kan man begära.

Puss & Kram

2010-02-21 @ 18:47:27
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0