Vår juldag...



Vi åt middag med mina svärföräldrar o alla elvis kusiner, det var mysigt. ännu mera klappar till barnen=) elvis fick brio tåg, målafärger, linne, kalsonger, bil med en husvagn till=) jätte fina saker o elvis har uppskattat alla saker=)



Mellan kusin oliver..



Faster hjälper elvis att fixa husvagnen, jag är så otecknisk hahahaha



Nu är den fixad, så roligt...



Alla kusiner på plats så fint kort=) med liv o rörelse...;)

Vi kunde inte ta så mycket mera kort tyvär, kameren hade inga batterier...

Alla som ville fick basta, o det var många som gjorde det, mysigt. men tyävr va man ju lite trött o seg efter allt firande dagen innan, men det var en mysig afton med god mat o sällskap...

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jasså det är så det ser ut hemma hos oss :o) Ja det var en trevlig kväll. Tack ska ni ha.

Kram

2010-12-27 @ 17:16:31
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0