Elvis 3 års kalas....

Jag hade gjort en hel del masker som jag hittade på själv, som bilar, hjärtan, o vanliga till barnen som kom, så de kunde pyssla medans de va här oj va det uppskattades. alla barn o vuxna satt o pysslade, det var roligt att se deras fina konstvärk. O det va så roligt att så många kunde komma o firade vår prins. o lite advents fika hade vi att bjuda på.



Elvis gjorde denna bil mask en dag innan så de andra barnen kunde se vad man kunde göra, som en ide.



Här pysslas det för fullt. Elvis faster o farbror o kusiner...



Denna fina mask gjorde lill kusinen millis fin va?



O denna gjorde mellan kusinen den va också fin eller hur?=)



Elvis fick trummor i present o han hajade direkt hur man skulle göra, hur kul som helst...



Här leker de flesta av barnen med pistol skjutare tjossan hahaha vet inte va sånt heter men men de hade kul iaf..



Några satt i köket o äter glass, bullar orkade inte jag göra...



Här spelar det trummor...



Pyssel time=)



Här har vi andra fina masker, så fint verk...=)



Elvis o vi säger tack så mycket för alla som kom o det var en underbar kalas för vår prins. Han blev så nöjd med allt han fick o glad att det kom så många kompisar till honom. huset blev fullt o jag blev så stolt över alla barn som var så lugna trots allt o lekte så fint med varandra. jätte roligt verkligen. man tänkte ju hur ska det gå? men oj va jag hade fel. det gick så bra! alla va på topp humör o lekte fint med varandra. ROLIGT!!!!!
o alla vuxna hade också roligt ller hur=)=)
Jag sprang som en ja, va säger man, jag satt inte en stund under hela dagen. gu va trött jag var.....
Men det var värt det, för att se sin son ha så kul o glad det gör allt....!!!!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilket härligt kalas. Kul att se alla bilder, nu fick jag ju vara med på sätt och vis. Jag hade tänkt komma i dag, men har sovit hela dagen för jag ska jobba extra i natt. Det är mycket att göra. Vi får ses en annan gång.

Kram

2010-12-05 @ 17:20:15
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: pelle

Hahahaa, vilket coolt trumset! Men har du tänkt på konsekvenserna? :-D Hursomhelst ser ni ut att ha det jättekul! Jag var med lilla killen idag i Norrviken hos mina föräldrar där min syrra och bror hade med alla sina barn, riktigt kul!

kram

2010-12-05 @ 22:57:38

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0